Informējam, ka šajā mājaslapā tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Sīkdatnes apkopo informāciju par Mājaslapas apmeklējumiem, palīdz uzlabot tās funkcionalitāti un nodrošina tehnisku servisa darbību. Turpinot lietot šo Mājaslapu, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Savu piekrišanu Jūs jebkurā laikā varat atsaukt, nodzēšot saglabātās sīkdatnes. Sīkāk par šo lasīt: Uzņēmuma personas datu apstrāde un privātuma politika.
NĪP logo
jelgava.lv
Meklēt rakstu

Izvēlies ērtāko veidu ūdens skaitītāju rādījumu iesniegšanai – JNĪP piedāvā četras iespējas!        

Publicēts: 21.07.2014

Lai klientiem atvieglotu nama pārvaldnieka informēšanu par ūdens skaitītāja rādījumiem, SIA «Jelgavas nekustamā īpašuma pārvalde» (JNĪP) piedāvā vairākas iespējas – dzīvokļu īpašnieki var izvēlēties sev ērtāko veidu skaitītāju rādījumu iesniegšanai. Atcerieties – tikai precīzu datu paziņošana ļauj veikt taisnīgāku ūdens patēriņa sadali un izvairīties no situācijām, kad dati, ko uzrāda mājas skaitītājs, atšķiras no Jūsu iesniegtajiem!
Pašlaik informēt JNĪP par skaitītāju rādījumiem iespējams kopumā četros veidos, taču uzņēmums tomēr aicina izmantot vienkāršāko – kārtējos skaitītāja rādījumus ievadīt JNĪP informatīvajā sistēmā. Lai klienti varētu izmantot šo iespēju, dzīvokļu īpašniekam jāreģistrējas JNĪP mājas lapā, sadaļā «E-lietas», norādot savu drošības kodu un e-pasta adresi (drošības kods norādīts ikmēneša rēķinā). Jāatgādina, ka informatīvās sistēmas izmantošana dzīvokļu īpašniekiem ne tikai sniedz iespēju pašiem nodot ūdens skaitītāju rādījumus, bet arī virtuāli saņemt un apmaksāt ikmēneša rēķinus, kā arī nodrošina citas priekšrocības.

Tāpat saglabāta iespēja ikmēneša skaitītāja rādījumus nodot dzīvokļu īpašnieku pilnvarotajām personām – Dzīvojamo māju pārvaldīšanas likumā ir paredzēts, ka katrai mājai ir nepieciešama kontaktpersona, lai nodrošinātu saikni ar mājas pārvaldnieku un kvalitatīvām noritētu pārvaldīšanas process.

Informēt par skaitītāja rādījumiem var arī, zvanot un tos pasakot JNĪP Klientu daļas darbiniekiem, taču, izvēloties šo iespēju, klientiem jāņem vērā, ka ne vienmēr šo pakalpojumu iespējams nodrošināt. Proti, pieredze apliecina, ka tieši mēneša beigās, kad jāiesniedz kārtējie dati par patērēto ūdeni, telefona līnija ir noslogota, līdz ar to dzīvokļa īpašniekam var arī neizdoties uzreiz sazvanīt pārvaldnieku.

Savukārt tiem, klientiem, kuriem ērtāk šķiet rādījumus paziņot klātienē, ir nodrošināta iespēja to izdarīt visos JNĪP norēķinu punktos – pilsētā tādi ir septiņi. Informācija par šo punktu atrašanās vietu ir atrodama šeit.
Jāatgādina, ka mājās, kuru pārvaldnieks ir JNĪP, mājas ievadā uzstādītā ūdens skaitītāja rādījumi tiek nolasīti mēneša trīs pēdējo darbdienu laikā, savukārt individuālo ūdens skaitītāju rādījumi dzīvokļu īpašniekiem/pilnvarotajām personām nama pārvaldniekam jāiesniedz līdz katra mēneša pēdējai dienai (ieskaitot).

JNĪP atgādina, ka ūdens skaitītāju rādījumu iesniegšana ir dzīvokļu īpašnieku pienākums, un nama pārvaldnieks pret šo pienākumu aicina izturēties atbildīgi.

Atcerieties! Tikai precīzu datu paziņošana ļauj veikt taisnīgāku ūdens patēriņa sadali un izvairīties no situācijām, kad dati, ko uzrāda mājas skaitītājs, atšķiras no dzīvokļu īpašnieku iesniegtajiem! Ja iesniegtie dati nolasīti korekti, ieguvēji ir paši iedzīvotāji – šādā veidā tiek samazināta iespēja rasties starpībai starp mājas ievadā uzstādītā skaitītāja rādījumiem un dzīvokļu īpašnieku iesniegtajiem individuālo ūdensskaitītāju datiem un iespējams veikt taisnīgāku ūdens patēriņa sadali pa dzīvokļu īpašumiem.

Atgriezties atpakaļ
Visas tiesības ir aizsargātas © SIA "Jelgavas nekustamā īpašuma pārvalde"
Pārpublicēšana ir atļauta, saglabājot atsauci uz ziņojuma vai attēla autoru un saiti uz avotu, kā arī sniedzot informāciju uzņēmuma e-pastā ([email protected]).
Autors patur tiesības liegt atsevišķu ziņojumu vai attēlu pārpublicēšanu.