Jaunais telefonijas risinājums paātrina klientu saziņu ar nama pārvaldnieku; ūdens skaitītāja rādījumus pa tālruni var nodot līdz pulksten 21 

Publicēts: 25.11.2015

Lai gan plašākais, ātrākais un ērtākais datu apmaiņas veids saziņā ar nama pārvaldnieku ir SIA «Jelgavas nekustamā īpašuma pārvalde» (JNĪP) Informatīvā sistēma, daudzi klienti vēl aizvien izvēlas individuālo ūdens skaitītāju rādījumus paziņot pa tālruni. Tieši šī iemesla dēļ mēneša beigās nereti rodas situācija, ka telefonlīnija ir aizņemta. Lai risinātu šo situāciju, rūpējoties par klientu ērtībām, JNĪP ieviesusi modernāku telefonijas risinājumu.

Ieviestais telefonijas risinājums zvanus ļauj pāradresēt vairākiem operatoriem un tādējādi veikt vairākas sarunas vienlaicīgi. Īpaši aktuāls jaunais telefonijas risinājums varētu būt mēneša beigās klientiem, kuri skaitītāju rādījumus izvēlas iesniegt pa tālruni, zvanot Klientu apkalpošanas daļai. Proti, daudzo zvanītāju dēļ mēneša beigās Klientu daļas telefona līnija bieži bija aizņemta, kas izraisīja nepatiku klientiem, bet ieviestais mūsdienīgākais telefonijas risinājums nodrošina zvanu pāradresāciju, tāpēc vienlaicīgi varam apkalpot vairākus klientus. Papildus tam skaitītāju rādījumus katra mēneša beigās pa telefonu iespējams iesniegt līdz pat pulksten 21, nevis, kā iepriekš, tikai Klientu daļas darba laikā.

Vienlaicīgi klienti aicināti izmantot iespējas, ko sniedz JNĪP Informatīvā sistēma, tādējādi atvieglojot saziņu ar nama pārvaldnieku, pakalpojumu sniedzējiem un citiem dzīvokļu īpašniekiem – Informatīvā sistēma ir plašākais, ātrākais un ērtākais datu apmaiņas veids dzīvojamās mājas pārvaldīšanā. Turklāt papildus pārējām iespējām katra mēneša beigās ir iespējama individuālo ūdens skaitītāju rādījumu nodošana un apkopošana.

Pateicamies visiem mūsu klientiem, kuri ikdienā jau izmanto JNĪP Informatīvo sistēmu, savukārt tie, kuri šīs priekšrocības vēl neizmanto, aicināti tajā reģistrēties un to aktīvi izmantot.


Atgriezties atpakaļ
© SIA "Jelgavas nekustamā īpašuma pārvalde"